Виховна робота
ВИХОВНА РОБОТА
Мета: розвиток творчого потенціалу кожної людини. Забезпечення реалізації кожною особистістю її нахилів і здібностей.
Структура виховної роботи школи
1-4 класи:
- Співпраця школи та родити у формуванні соціальної та суспільної активності наших синів і дочок.
- Здоров’я дитини. Діти, телебачення та комп’ютер. Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я молодших школярів.
- Чим дітей приваблює двір? Як навчити дітей на сумнівні пропозиції говорити «Ні».
5-7 класи:
- Типові помилки у сімейному вихованні. Як їм запобігти?
- Чому перехідний вік є важливим? Як виховувати в учнів підліткового віку інтерес до набуття знань?
- Зайнятість підлітка в позаурочний час. Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок (паління, вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин тощо)
- Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання. Нездібних дітей не буває.
8-9 класи:
- Конфліктні ситуації підлітків з батьками та вчителями. Індивідуальний підхід батьків до особистості підлітка.
Виховання морально стійкої і вольової людини.
- Підготовка старшокласника до складання іспитів і обрання майбутньої професії.
- Роль сім’ї у вихованні здорового майбутнього нації.
- Роль батьків у вихованні успішної громадянки, сім’янина, особистості.
План виховної роботи
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник «Я − патріот і господар землі»
Завдання:
- формування духовних цінностей українського патріота;
- виховання гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії
- українського народу та кращих зразків культурної спадщини, вшанування національної пам’яті;
- формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави;
- підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.
Мета місячника: формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до виконання громадянського й конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів України.
1 – День Знань. Свято першого дзвоника.
21 – Міжнародний день миру.
30 – Всеукраїнський день бібліотек
№ п\п | Дата | ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ | Напрям виховної роботи | Відповідальний | Примітка про виконання |
1. | 02.09 | Свято День Знань. « Країна дитячих мрій» Проведення першого уроку. На вибір класного керівника.
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Педагог-організатор
Класні керівники |
|
2 | 03.09 | Організація чергування у класних кімнатах та класів по школі.
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники
Педагог - організатор
|
|
3 | 04.09 | Рейди:« Чистота учнів», « Поведінка на перерві», « Чергування в класах» | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Класні керівники Парламент школи « Крок вперед» Педагог - організатор
|
|
4 | 05.09 | Проведення класних зборів: вибори активу класу. | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Класні керівники |
|
5 | 04.09 - 06.09 | Проведення виховних годин та годин спілкування:
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Класні керівники |
|
6 | До 13.09 | Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки в загальноосвітніх навчальних закладах. Із цією метою:
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Класні керівники Педагог - організатор |
|
7 | 14.09 | Круглий стіл та створення лепбуку по плануванню роботи учнівського самоврядування «пропонуй і роби» | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Педагог - організатор
|
|
8 | Протягом місяця | Здійснити психолого-педагогічний аналіз з метою виявлення учнів, схильних до вживання спиртних напоїв, наркологічних речовин, куріння. | Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники Психолог |
|
9 | Протягом місяця | Провести операцію «Як живеш, дитино?» - ознайомлення з умовами життя та виховання учнів пільгових категорій в сім’ях, учнів девіантної поведінки та учнів із сімей, що потрапили у складну життєву ситуацію; - складання актів обстеження. | Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе
| Класні керівники
Психолог |
|
10 | 16.09-20.09 | Участь у проведені місячнику „Увага! Діти на дорозі!”: Гра – квест « Я на дорозі» Тиждень БЖД по правилам дорожнього руху:
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави;
Ціннісне ставлення до себе | Вчителі молодших класів
Класні керівники
Педагог-організатор
|
|
11 | До 19.09 | Бесіда. Широка роз’яснювальна робота з питань небезпеки вживання грибів та диких ягід. | Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники |
|
12 | 20.09 | Загальна виховна година у школі Всесвітнього Дня Миру:
| Ціннісне ставлення до мистецтва | Класні керівники, Вчителі молодших класів. Педагог - організатор |
|
13 | 25.09 | Засідання учнівського самоврядування « Крок вперед» ( за окремим планом) Конференція “Учнівське самоврядування: проблеми і перспективи”.
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Педагог-організатор
|
|
14 | 27.09 | Створення класних куточків | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Класні керівники
Педагог - організатор |
|
15 | 30.09 | Вересневі зустрічі у шкільній бібліотеці.
| Ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до себе | Хмельницька Н.В. Класні керівники |
|
16 | 30.09 | Акція : «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами) | Ціннісне ставлення до мистецтва | Керівники гуртків. Класні керівники |
|
17 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
|
Педагог - організатор |
|
ЖОВТЕНЬ
Місячник сприяння творчому розвитку особистості
Завдання:
- підвищення рівня художньо-естетичної освіченості та виховання учнів;
- формування в молоді естетичних поглядів та смаків на основі народної естетики та найкращих надбань цивілізації;
- вироблення в учнів уміння власноруч примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й створювати прекрасне у повсякденному житті.
Мета місячника: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів;сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо;виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
1 – Міжнародний день людей похилого віку.
4 – День учителя.
14 – День українського козацтва.
№ п\п | Дата | ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ | Напрям виховної роботи | Відповідальний | Примітка про виконання |
18 | 01.10 | Виховна година в школі «До Дня людей похилого віку»:
- «Тропою добра і милосердя». - «Пам’ятай про старших у твоїй родині» - «Немає вищої святині, ніж чисте сяйво доброти» | Ціннісне ставлення до людей | Класні керівники |
|
19 | Протягом місяця | Рейд «Сучасний школяр» ( за окремим планом) Перевірка зовнішнього вигляду учнів
| Ціннісне ставлення до себе | Парламент школи «Крок вперед» |
|
20 | Перший тиждень жовтня | Святкування Дня працівників школи:
| Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | Класні керівники
Парламент школи
Педагог - організатор |
|
21 | 14.10 | До Дня українського козацтва: - Конкурс малюнків «Степ і воля – козацька доля»; - Година духовності «Козацькому роду нема переводу». - Вікторина « Славні часи козаччини» - Вітання для хлопців - Патріотичний квест «Козацькому роду – нема переводу»
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави, ціннісне ставлення до себе | Вчитель фізкультури Ігнатишин В.В.
Педагог-організатор
|
|
22 | 21.10-25.10 | Тиждень осінніх фантазій «Щедрі дари осені» - виставка дитячих виробів ( з овочів та фруктів); - виставка малюнків.
Виховний захід « День осені» | Ціннісне ставлення до мистецтва | Педагог-організатор
Класні Керівники
Вчителі молодших класів |
|
23 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами | Ціннісне ставлення до мистецтва | Відповідальні за сайт школи. Педагог - організатор |
|
Листопад
Місячник «Я і закон»
Завдання:
- формування в учнів правових почуттів, активної позиції у правовій сфері, нетерпимого ставлення до правопорушень;
- вироблення у вихованців навичок і звичок правомірної поведінки;
- подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів та переконань, негативних навичок і звичок поведінки, які сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.
Мета місячника: формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини , забезпечення знання і виконання учнями Законів України .
9 – День української писемності та мови.
20 – Міжнародний день боротьби з тютюнопалінням.
22 – День пам’яті жертв голодомору і репресій.
№ п\п | Дата | ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ | Напрям виховної роботи | Відповідальний | Примітка про виконання |
| 28.10- 03.11 | Робота згідно плану осінніх канікул (за окремим планом) |
| Класні керівники |
|
24 | 01.11 | Тиждень знань протипожежної безпеки Бесіди з безпеки життедіяльності. | Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники, педагог-організатор
|
|
25 | Протягом місяця | Рейд «Сучасний школяр». Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
| Ціннісне ставлення до себе | Парламент школи |
|
26 | 04.11 – 08.11 | Тиждень українській писемності та мови:
«Рідна мова в рідній школі»
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Вчителі української мови та літератури.
Бібліотекар
Педагог - організатор
|
|
27 | 11.11- 15.11 | Акція «16 днів проти насильства»:
| Ціннісне ставлення до себе, суспільства і держави | Класні керівники. Педагог – організатор |
|
28 | 18.11 | Операція „Турбота”. Уточнення та упорядкування списків учнів груп ризику та дітей, що потребують особливої педагогічної уваги. Провести індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень
| Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники
| протягом місяця |
29 | 18.11-22.11 | Тиждень правознавства «Закон для тебе і про тебе»:
- Провести зустрічі з представниками правоохоронних органів, Центру соц.служб для молоді «Насильство та агресія – перший шлях до злочину»
- Години спілкування: «Правовий букварик» «Я маю право... кожна людина має право» «Я – маленький громадянин» – 3 кл. «Всі народи України живуть в злагоді та мирі» «Конвенція ООН та Конституція України про права дітей» «Демократичні принципи та цінності» «Українська державність» «Право, обов’язок, свобода та відповідальність» «Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини» «Порушення прав людини: експлуатація та торгівля» | Ціннісне ставлення до суспільства і держави, ціннісне ставлення до себе | Вчитель історії та правознавства.
Педагог - організатор
Бібліотекар
Педагог – організатор
Класні керівники
| 12-16.11
16.11
10-14.11
14.11
15.11
|
30 | 22.11 | До Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій
| Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Бібліотекар
Учнівське самоврядування
Педагог - організатор
|
|
31 | 25.11-29.11 | Тиждень профорієнтаційної роботи: - Проведення виховних годин годин; «Моя майбутня професія»; «Найпоширеніша робота в місті»; «Україні потрібні професіонали» - Зустрічі з працівниками служби зайнятості - Тестування старшокласників щодо вибору майбутньої професії. - Виставка малюнків « Моя улюблена професія»
| Ціннісне ставлення до праці, до себе | Класні керівники
Педагог-організатор
|
|
32 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами | Ціннісне ставлення до мистецтва | Відповідальні за сайт школи. Педагог – організатор |
|
Грудень
Місячник «Я, родина, Україна»
Завдання:
- долучення учнів до національних традицій українського народу, його культури, національно-етичної обрядовості і звичаїв;
- допомагати учням усвідомити себе як частину української нації;
- засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей.
Мета місячника : Допомагати учням усвідомити себе як частину нації ; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота , вироблення громадянського обов’язку , готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім , батьків , рід, народ , Батьківщину.
01 – День боротьби зі СНІДом.
№ п\п | Дата | ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ | Напрям виховної роботи | Відповідальний | Примітка про виконання |
33 | 02.12 | День боротьби зі СНІДом Усний журнал на тему: «СНІД – виклик людству». -Конкурс листівок та плакатів до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом „СНІД – знати, щоб жити” | Ціннісне ставлення до себе | Вчитель основ здоров’я Селехман В.І.
Педагог – організатор |
|
34 | 06.12 | Засідання парламенту | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Педагог-організатор
|
|
35 | Протягом місяця | Рейд по перевірці зовнішнього вигляду учнів. | Ціннісне ставлення до себе | Парламент школи |
|
36 | 19.12 | Проведення Новорічного ярмарку Відкриття майстерні Святого Миколая та Санта Клауса – конкурси «Ялинкове диво»
| Ціннісне ставлення до мистецтва | Вчителі іноземних мов
Педагог – організатор
|
|
37 | 20.12 | Підготовка до новорічної постановки « Аладін і чарівна лампа» Конкурс стіннівок «Краща Новорічна вітальна газета» 5-9 кл. - створення декорацій - розучування театральної постановки; - підготовка святкової програми; - оформлення святкового залу, прикрашання ялинки; - Конкурс малюнків, витинанок , аплікацій «Зимові візерунки».
| Ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до суспільства і держави | Класні керівники Педагог - організатор
вчитель трудового навчання,образотворчого мистецтва |
|
38 | 26.12 | Новорічна театральна постановка « Аладін і чарівна лампа»
| Ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне | Педагог – організатор Класні керівники |
|
39 | 27.12 | Проведення інструктажу з правил протипожежної безпеки , поведінки на дорогах, водоймах, в побуті під час зимових канікул. | Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники |
|
40 | 27.12 | Робоча лінійка по підведенню підсумків роботи класних колективів протягом І семестру. Рейтинг класних колективів. | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Педагог - організатор
|
|
41 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
| Відповідальні за сайт школи.
Педагог – організатор |
|
Січень
Місячник превентивного виховання
«Людина у цьому світі лиш добро повинна творити»
Мета: забезпечення теоретичної та практичної реалізації заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів і запобігання розвитку різних форм їхньої асоціативної поведінки, прищеплення моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами.
22.01 - День Соборності України
29.01 – День пам’яті загиблих під Крутами
№ п\п | Дата | ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ | Напрям виховної роботи | Відповідальний | Примітка про виконання |
42 | 30.12 – 14.01 | Робота згідно плану зимових канікул (за окремим планом) |
| Класні керівники |
|
43 | 16.01 | Проведення конкурсу «Зимових малюнків» | Сприяння творчої особистості дитини | Педагог - організатор |
|
44 | Протягом місяця | Перегляд та обговорення докумен-тальних та художніх кінофільмів на правову тематику. | Ціннісне ставлення до себе | Класні керівники Психолог |
|
45 | 17.01 | Виховний захід « Школа має талант» | Сприяння творчої особистості дитини | Педагог – організатор Класні керівники |
|
46 | 20.01- 24.01 | Проствітницькі заходи, щодо протидії булінгу у закладах освіти: - виготовлення плакату « Ми всі особливі»; - тренінги: «Чому так стається», «Скринька безпеки», «Я зможу допомогти» - виготовлення буклетів: « Stop булінг!» | Ціннісне ставлення до людей |
Педагог – організатор
Класні керівники Психолог Вчитель інформатики
|
|
47 | 22.01
| До дня Соборності України лінійка «Хай квітне наша Україна !» -Проведення виховних годин до Дня Соборності України «Діти єднають Україну» -Організація і презентація тематичної виставки літератури у шкільній бібліотеці - « Славетний день в історії України» (до Дня Соборності України) | Ціннісне ставлення до суспільства та держави
| Вчитель історії та права
|
|
48 | 28.01 | Виховний захід « Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити» | Ціннісне ставлення до природи | Вчителі молодших класів |
|
49 | 29.01 | Тематична лінійка (29 січня – День пам’яті загиблих під Крутами) | Ціннісне ставлення до держави та суспільства | Педагог – організатор |
|
50 | 30.01 | Загальношкільний рейд «Скажімо «Ні» запізненням » | Ціннісне ставлення до держави та суспільства , до себе | Учнівське самоврядування
|
|
51 | Протягом місяця | Профілактична робота з учнями, які потребують особливої уваги. (перевірка даних соціального паспорту школи та класів) |
| Класні керівники |
|
52 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
| Відповідальні за сайт школи. Педагог – організатор |
|
Лютий
Місячник здорового способу життя, фізкультури та спорту
«Здоров’я мати – вік біди не знати!»
Мета місячника: забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді охорона та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей, виховання потреби в регулярних заняттях фізичною культурою. Формування у молоді моральності , переконання і потреби поводити себе згідно з моральними нормами , що діють в суспільстві.
14.02 – День св. Валентина
14.02 – 15.02 – День Афганської війни
20.02 – День Небесної Сотні
№ п\п | Дата | З м і с т | Напрям роботи | Відповідальні | Примітка про виконання |
53 |
| Тиждень сприяння здоровому способу життя «Найбільше багатство – здоров’я »: -Акція «Здоровим бути модно!»; - Вихід на природу. Катання на санчатах.
| Ціннісне ставлення до себе | Педагог-організатор Класні керівники Вчитель фізкультури |
|
54
55
| 14.02-15.02
14.02-15.02
| Відзначення Дня Святого Валентина: Поштова скринька «Святкові валентинки» (5-11 кл.) Розважально-пізнавальний турнір «День Святого Валентина» (2-4 кл.)
Тематична лінійка : «Афганістан- ти серця мого біль» Перегляд відеосюжетів: Інформаційна хвилина: «15 лютого- День пам′яті героїв-афганців»
| Сприяння творчому особистості учня
Ціннісне ставлення до себе, до держави, суспільства |
Педагог-організатор,
Учнівське самоврядування
|
|
56 | 20.02 | Виховні заходи до Дня пам’яті Небесної Сотні: - виховний захід; - виставка фотографій;
- перегляд відео – сюжету « Небесна сотня», « Майдан» | Ціннісне ставлення до себе, до держави, суспільства | Педагог - організатор |
|
57 | Протягом місяця | Виховні години: - « Своє здоров’я бережу, сам собі допоможу; - « Здоров’я- це дар» - « Бережи себе» - « Небезпека нашому здоров’ю» | Ціннісне ставлення до себе |
Класні керівники |
|
58 | Протягом місяця | Бесіди медсестри « Ми народженні, щоб нести відповідальність за своє здоров’я, життя, істинну любов» ( з проблем ст.вих.) | Ціннісне ставлення до себе | Медичний працівник |
|
59 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
| Відповідальні за сайт школи. Педагог - організатор |
|
Березень
Місячник родинно – побутової культури
«Тепло сімейного вогнища»
Мета місячника: Залучити батьків , усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників ; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого–педагогічній самостійності ; розвиток інтересів до традицій свого народу , своєї родини .
08 березня – Міжнародний жіночий день
09 березня - Шевченківській день
№ п\п | Дата | З м і с т | Напрям роботи | Відповідальні | Примітка про виконання |
60 | 08. 03 | Заходи до Міжнародного жіночого дня: Святкові вогники: «У світі усе починається з мами» (1-2 кл.) Бал Попелюшок (3-4 кл.) Конкурс газет – вітань «8 Березня- свято весни» (5-11 кл.) Святкове привітання «Зі святом вас, дівчата» ************************************ | Ціннісне ставлення до мистецтва та культури |
Класні керівники
Вчителі молодших класів
Педагог - організатор |
|
61 |
| Шевченківська декада у школі “Слово, пісне, душа Кобзарева, ви – окраса і суть нашого життя”. | Ціннісне ставлення до мистецтва та культури | Вчителі української мови та літератури |
|
62 |
| Виховні години «Повага – ниточка, що з’єднує покоління». | Ціннісне ставлення до мистецтва та культури до держави та суспільства | Класні керівники |
|
63 | Протягом місяця | Виховні години:
| Ціннісне ставлення до мистецтва та культури |
Класні керівники
|
|
64 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
| Відповідальні за сайт школи. . Педагог - організатор |
|
Квітень
Місячник екологічного виховання
«Ти на Землі – Людина! Захоплюйся, дивуйся,
усміхнись і бачити красу навколо вчись!»
Мета місячника: Формування в учнів екологічної культури , усвідомлення себе частиною природи ; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство , як основу життя на Землі ; залучення вихованців до активної екологічної діяльності ; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
22.04 – День Землі
26.04- Чорнобильська трагедія
№
|
| З м і с т | Напрям роботи | Відповідальні | Примітка |
65 | 02.04 | Усний журнал „Обов'язки малих українців". | Ціннісне ставлення до держави та суспільства | Вчителі молодших класів. Класні керівники |
|
66 | 06.04-10.04 | Тиждень безпеки дорожнього руху: - Провести Єдиний урок з правил дорожнього руху «Мій шлях до школи»; - Шоу-вікторина знавців правил дорожнього руху «Чи знаєш ти обов`язки та права пішоходів?»
| Ціннісне ставлення до себе | Вчителі молодших класів |
|
67 | 17.04 | Операція ЧП (чистота та порядок) (упорядкування пам’ятників, тетиротії школи). | Ціннісне ставлення до праці | Класні керівники Педагог – організатор Учнівське самоврядування
|
|
68 | 22.04 | Виховний захід «День Землі» змагання Еко – бригад: - кращий « Еко – костюм» - кращий «Еко – проект» - кращий « Еко – виріб» - краща « Еко – газета» - команда « Глядацьких симпатій» | Ціннісне ставлення до природи | Педагог – організатор Класні керівники |
|
69 | 23.04 | Еко – виставка учнівських мод екологічного одягу, зробленого із пластикових пакетів, старих джинсів, минуло-річних газет, кульків для сміття під девізом «Мистецькій утилізації підлягає практично все…" | Ціннісне ставлення до природи | Педагог-організатор |
|
70 | 26.04 | Тематична лінійка “Чорнобиль – біль України”. | Ціннісне ставлення до природи | Педагог-організатор |
|
71 | Протягом місяця | Виставка Великодніх писанок «Яйце-райце». | Ціннісне ставлення до мистецтва та к культури | Вчителі трудового навчання Педагог - організатор |
|
72 | Протягом місяця | Виховні години «Якщо хочеш змінити світ на краще, починай робити це сьогодні». | Ціннісне ставлення до родини та людини | Класні керівники |
|
73 | Протягом місяця | Виховні години: - « Бережи Землю» - « Не сміти – природу бережи» - « Ти і довкілля» | Ціннісне ставлення до природи, до себе | Класні керівники, вчителі молодших класів |
|
74 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
| Відповідальні за сайт школи. . Педагог - організатор |
|
Травень
Місячник військово-патріотичного виховання
«Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм»
Мета місячника: Привернути увагу учнів до життєвих проблем ветеранів війни , збереження історичної пам’яті народу , діяльності шкільного музею ; організувати шефську допомогу ветеранам.
07.05-08.05 – День перемоги
17.05 – День Вишиванки
№ п\п |
| З м і с т | Напрям роботи | Відповідальні | Примітка | |
75 | 01.05 | Відзначення Дня Європи: проведення бесід для учнів «Об’єднана Європа й Україна – колективна безпека» | Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе | Класні керівники |
| |
76 | 07-08.05 | Тематична лінійка до Дня Перемоги: «Подвиг непідвладний часу» Виготовлення листівок «ПАМ'ЯТЬ ВІЙНИ – ЦЕ ПАМ'ЯТЬ СЕРЦЯ!» | Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе | Педагог-організатор Класні керівники |
| |
77 | Травень | Свято «Прощавай Букварику». | Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури |
Класні керівники, вчителі молодших класів |
| |
78 | 17.05 | Виховний захід « Вишиванка» | Ціннісне ставлення д о держави суспільства до себе | Педагог – організатор Учнівське самоврядування
|
| |
79. | 25.05 | Випуск тематичних стіннівок «Школо, прощавай, нас не забувай!» | Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури | Учнівське самоврядування « Крок вперед»
|
| |
80 | 29.05 | Свято Останнього дзвоника | Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури | Педагог - організатор |
| |
| 81 | Протягом місяця | Підготовка випускного вечора | Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе до родини | Педагог – організатор
|
|
| 82 | В кінці місяця | Поповнення сайту школи новинами |
| Відповідальні за сайт школи. . Педагог - організатор |
|
-Плани на канікулах за окремим графіком
Виховну систему управління школою будуємо на таких педагогічних ідеях:
- виховання в шкільному та сімейному колективах;
- всебічний розвиток особистості учнів;
- виховання морально-етичних якостей;
- виховання громадянської гідності, віри в добре начало в людині, любові до рідної землі та рідного краю.