Скотарська загальноосвітня школа І - ІІ ступенів

 





Виховна робота

 

 

                              ВИХОВНА РОБОТА

Мета: розвиток творчого потенціалу кожної людини. Забезпечення реалізації кожною особистістю її нахилів і здібностей.

                 Структура виховної роботи школи

                                 ТЕМАТИКА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

1-4 класи:

  1. Співпраця школи та родити у формуванні соціальної та суспільної активності наших синів і дочок.
  2. Здоров’я дитини. Діти, телебачення та комп’ютер. Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я молодших школярів.
  3. Чим дітей приваблює двір? Як навчити дітей на сумнівні пропозиції говорити «Ні».

5-7 класи:

  1. Типові помилки у сімейному вихованні. Як їм запобігти?
  2. Чому перехідний вік є важливим? Як виховувати в учнів підліткового віку інтерес до набуття знань?
  3. Зайнятість підлітка в позаурочний час. Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок (паління, вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин тощо)
  4. Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання. Нездібних дітей не буває.

8-9 класи:

  1. Конфліктні ситуації підлітків з батьками та вчителями. Індивідуальний підхід батьків до особистості підлітка.

Виховання морально стійкої і вольової людини.

  1. Підготовка старшокласника до складання іспитів і обрання майбутньої професії.
  2. Роль сім’ї у вихованні здорового майбутнього нації.
  3. Роль батьків у вихованні успішної громадянки, сім’янина, особистості.

 

План виховної роботи

ВЕРЕСЕНЬ

Місячник «Я − патріот і господар землі»

Завдання:

  • формування духовних цінностей українського патріота;
  • виховання гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії
  • українського народу та кращих зразків культурної спадщини, вшанування національної пам’яті;
  • формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави;
  • підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.

 Мета місячника: формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до виконання громадянського й конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів України.

 

1 – День Знань. Свято першого дзвоника.

21 – Міжнародний день миру.

30 – Всеукраїнський день бібліотек

 

№ п\п

Дата

ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ

Напрям виховної роботи

Відповідальний

Примітка про виконання

1.

02.09

Свято День Знань.  « Країна дитячих мрій»

Проведення першого уроку. На вибір класного керівника.

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Педагог-організатор

 

Класні керівники

 

2

03.09

Організація чергування у класних кімнатах та  класів по школі.

  • Бесіда-нагадування «Права та обов’язки чергових»
  • Організація і контроль  змагань між класами
  •  « Найкращий черговий клас», «Зразковий клас»
  • Нагородження зірками

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

 

 

 

Педагог - організатор

 

 

3

04.09

Рейди:« Чистота учнів», « Поведінка на перерві», « Чергування в класах»

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Класні керівники

Парламент школи « Крок вперед»

Педагог - організатор

 

 

4

05.09

Проведення класних зборів: вибори активу класу.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Класні керівники

 

5

04.09 - 06.09

Проведення виховних годин та годин спілкування:

  • «Урок чемності – правила поведінки в школі»
  • Челендж «Щирі вітання »
  • «Про  необхідність  дотримання учнями внутрішньо - шкільного  розпорядку».
  • Інструктаж з техніки безпеки.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Класні керівники

 

6

До 13.09

Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки в загальноосвітніх навчальних закладах. Із цією метою:

  • розробити цикл виховних заходів з питань вивчення і тлумачення державної та національної символіки;
  • поновити куточки національної символіки в усіх кабінетах та класних приміщеннях.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 Класні керівники

Педагог - організатор

 

7

14.09

Круглий стіл та створення лепбуку  по плануванню роботи учнівського самоврядування «пропонуй і роби»

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Педагог - організатор

 

 

8

Протягом місяця

Здійснити психолого-педагогічний аналіз з метою виявлення учнів, схильних до вживання спиртних напоїв, наркологічних речовин, куріння.

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники  Психолог

 

9

Протягом місяця

Провести операцію «Як живеш, дитино?»

- ознайомлення з умовами життя та виховання учнів пільгових категорій в сім’ях, учнів девіантної поведінки та учнів із сімей, що потрапили у складну життєву ситуацію;

-  складання актів обстеження.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до себе

 

Класні керівники

 

 Психолог

 

10

16.09-20.09

Участь у проведені місячнику „Увага! Діти на дорозі!”:

Гра – квест « Я на дорозі»

Тиждень БЖД по правилам дорожнього руху:

  • Виховні години:
  • «Подорож до країни дорожніх знаків»  
  •  «Азбука безпеки»
  •  «Обережно! Дорога!».
  • Конкурс малюнків «Безпека дорожнього руху»
  • Практичні заняття з представниками дорожньої поліції.

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави;

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до себе

Вчителі молодших класів

 

Класні керівники

 

 

 

 

Педагог-організатор

 

 

 

 

 

 

 

11

До 19.09

Бесіда. Широка роз’яснювальна робота з питань небезпеки вживання грибів та диких ягід.

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

 

12

20.09

Загальна виховна година  у школі Всесвітнього Дня Миру:

  • випуск листівок «Моя рука дружби»
  • участь у флешмобі «Голуб Миру»

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Класні керівники,

Вчителі молодших класів.

Педагог - організатор

 

13

25.09

Засідання учнівського самоврядування

« Крок вперед» ( за окремим планом)

Конференція “Учнівське самоврядування: проблеми і перспективи”.

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Педагог-організатор

 

 

14

27.09

Створення класних куточків

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Класні керівники

 

Педагог - організатор

 

15

30.09

Вересневі зустрічі у шкільній бібліотеці.

  • знайомство із шкільною бібліотекою
  • вересневі зустрічі в бібліотеці «Ласкаво просимо в Книжкове царство»
  • організація роботи „Книжкової лікарні”
  • читацький челендж спільно з представниками самоврядування

Ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до себе

  Хмельницька Н.В.

Класні керівники

 

16

30.09

Акція : «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами)

Ціннісне ставлення до мистецтва

Керівники гуртків.

Класні керівники

 

17

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

 

Педагог - організатор

 

                                     

                                                                                                           ЖОВТЕНЬ

Місячник  сприяння творчому розвитку особистості

Завдання:

  • підвищення рівня художньо-естетичної освіченості та виховання учнів;
  • формування в молоді естетичних поглядів та смаків на основі народної естетики та найкращих надбань цивілізації;
  • вироблення в учнів уміння власноруч примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й створювати прекрасне у повсякденному житті.

  Мета місячника:  створення належних  педагогічних передумов  для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів;сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо;виховання компетентної особистості  здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.

1 – Міжнародний день людей похилого віку.

4 – День учителя.

14 – День українського козацтва.

 

№ п\п

Дата

ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ

Напрям виховної роботи

Відповідальний

Примітка про виконання

18

01.10

Виховна година в школі «До Дня людей похилого віку»:

  • Проведення годин спілкування, інформаційних хвилинок присвячених Міжнародному дню людей похилого віку:

- «Тропою добра і милосердя».

  - «Пам’ятай про старших у твоїй родині»

 - «Немає вищої святині, ніж чисте сяйво доброти»

Ціннісне ставлення до людей

Класні керівники

 

19

Протягом місяця

Рейд «Сучасний школяр» ( за окремим планом)

Перевірка зовнішнього вигляду учнів

 

Ціннісне ставлення до себе

Парламент школи «Крок вперед»

 

20

Перший тиждень жовтня

Святкування Дня працівників школи:

  • «Святковий  калейдоскоп»  (випуск святкових листівок до Дня працівника освіти (5-9 кл.) )
  • привітання вчителів та працівників школи «Зі святом вас, вчителі»;
  • привітання вчителів-пенсіонерів «Вчитель не повинен бути самотнім»;

 

Ціннісне ставлення до культури та мистецтва

Класні керівники

 

Парламент школи

 

Педагог - організатор

 

21

14.10

До Дня українського козацтва:

- Конкурс малюнків «Степ і воля – козацька доля»;

- Година духовності «Козацькому роду нема переводу».

-   Вікторина « Славні  часи козаччини»

-   Вітання для хлопців

- Патріотичний квест «Козацькому роду – нема переводу»

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави, ціннісне ставлення до себе

Вчитель фізкультури

 Ігнатишин В.В.

 

 

Педагог-організатор

 

 

22

21.10-25.10

Тиждень  осінніх фантазій

«Щедрі дари осені»

- виставка дитячих виробів ( з овочів та фруктів);

- виставка малюнків.

 

Виховний захід  « День осені»

Ціннісне ставлення до мистецтва

Педагог-організатор

 

         Класні

       Керівники

 

Вчителі молодших класів

 

23

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

Ціннісне ставлення до мистецтва

Відповідальні за сайт школи.

Педагог - організатор

 

                                          Листопад

Місячник «Я і закон»

Завдання:

  • формування в учнів правових почуттів, активної позиції у правовій сфері, нетерпимого ставлення до правопорушень;
  • вироблення у вихованців навичок і звичок правомірної поведінки;
  • подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів та переконань, негативних навичок і звичок поведінки, які сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.

Мета місячника: формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини ,  забезпечення знання і виконання учнями Законів України . 

 

9 – День української писемності та мови.

20 – Міжнародний день боротьби з тютюнопалінням.

22 – День пам’яті жертв голодомору і репресій.

 

№ п\п

Дата

ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ

Напрям виховної роботи

Відповідальний

Примітка про виконання

 

28.10- 03.11

Робота згідно плану осінніх канікул (за окремим планом)

 

Класні керівники

 

24

01.11

Тиждень знань протипожежної безпеки Бесіди з безпеки життедіяльності.

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники, педагог-організатор

 

 

25

Протягом місяця

Рейд «Сучасний школяр».

Перевірка зовнішнього вигляду учнів.

 

Ціннісне ставлення до себе

Парламент школи  

 

26

04.11 – 08.11

Тиждень українській писемності та мови:

  • „Живи, красуйся наша мово! (Свято присвячене Дню української писемності).
  • Заочна відео мандрівка «Країна, в якій я живу».
  • Тематична виставка «Мовна скарбничка».
  • Усний журнал «Невичерпна духовна скарбниця».
  • Інформаційно-пізнавальні години: «Цікаві сторінки української писемності»,

«Рідна мова в рідній школі»

  • Брейн-ринг  "Мова - це душа народу, його поезія і пісня, і казка" (7-9 кл.)
  • Подорож-гра «Мовними стежинками»

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Вчителі української мови та літератури.

 

Бібліотекар

 

Педагог - організатор

 

 

 

 

 

 

27

11.11- 15.11

Акція «16 днів проти насильства»:

  • Дебати між учням 8 - 9 класів «Що таке толерантність?»
  • Круглий стіл «Толерантність, як метод мирного розв’язання конфлікту»;
  • Акція «Насильству НІ!»

Ціннісне ставлення до себе, суспільства і держави

Класні керівники.

Педагог – організатор

 

28

18.11

Операція  „Турбота”.

Уточнення  та  упорядкування  списків  учнів  груп  ризику  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.

Провести індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень

 

 

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

 

протягом місяця

29

18.11-22.11

Тиждень правознавства «Закон для тебе і про тебе»:

  • Година спілкування: "Насильство та як його уникнути"
  • Конкурс малюнків «Кожна дитина має право на щасливе дитинство»
  • Виставка періодичних видань та художньої літератури у шкільній бібліотеці  „Є право – є надія”
  • Правовий ринг « Там, де права, там і відповідальність»
  • Вікторина «Знаємо свої права, виконуємо свої обов’язки»

- Провести зустрічі з представниками правоохоронних органів, Центру соц.служб для молоді  «Насильство та агресія – перший шлях до злочину»

 

 - Години спілкування:

«Правовий букварик»

«Я маю право... кожна людина має право»

«Я – маленький громадянин» – 3 кл.

«Всі народи України живуть в злагоді та мирі»

«Конвенція ООН та Конституція України про права дітей»

«Демократичні принципи та цінності»

«Українська державність»

«Право, обов’язок, свобода та відповідальність»

«Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини»

 «Порушення прав людини: експлуатація та торгівля»

Ціннісне ставлення до суспільства і держави, ціннісне ставлення до себе

Вчитель історії та правознавства.

 

 

Педагог - організатор

 

     Бібліотекар

 

 

 

 

Педагог – організатор

 

 

 

 

 

Класні керівники

 

 

12-16.11

 

 

16.11

 

 

 

 

10-14.11

 

 

 

14.11

 

 

15.11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

22.11

До Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій

  • Виставка - реквієм “Скорботна свічка пам’яті святої»
  • Лінійка пам’яті
  • Інформаційна хвилинка «З попелу забуття»
  • Перегляд відеофільмів до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр. «Такого ще земля не знала»
  • Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку»

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Бібліотекар

 

Учнівське самоврядування  

 

Педагог - організатор

 

 

 

 

 

 

31

25.11-29.11

Тиждень профорієнтаційної роботи:

 - Проведення виховних годин годин;

      «Моя майбутня професія»;

       «Найпоширеніша робота в місті»;

       «Україні потрібні професіонали»

 - Зустрічі з працівниками служби зайнятості

 - Тестування старшокласників щодо вибору майбутньої професії.

- Виставка малюнків « Моя улюблена професія»

 

Ціннісне ставлення до праці, до себе

         Класні   

       керівники

 

 

 

Педагог-організатор

 

 

32

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

Ціннісне ставлення до мистецтва

Відповідальні за сайт школи.

Педагог – організатор

 

                                   Грудень

Місячник «Я, родина, Україна»

Завдання:

  • долучення учнів до національних традицій українського народу, його культури, національно-етичної обрядовості і звичаїв;
  • допомагати учням усвідомити себе як частину української нації;
  • засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей.

Мета місячника : Допомагати учням усвідомити себе як частину нації ; спонукати до самовдосконалення   громадянина – патріота , вироблення громадянського обов’язку , готовності стати на  захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу,  берегти свій дім , батьків , рід, народ , Батьківщину. 

01 – День боротьби зі СНІДом.

 

№ п\п

Дата

ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ

Напрям виховної роботи

Відповідальний

Примітка про виконання

33

02.12

День боротьби зі СНІДом

Усний журнал на тему:

«СНІД – виклик людству».

-Конкурс листівок та плакатів до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

„СНІД – знати, щоб жити”

Ціннісне ставлення до себе

Вчитель основ здоров’я

 Селехман В.І.

 

Педагог – організатор

 

34

06.12

Засідання парламенту   

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Педагог-організатор

 

 

35

Протягом місяця

Рейд по перевірці зовнішнього вигляду учнів.

Ціннісне ставлення до себе

Парламент школи  

 

     36

19.12

Проведення Новорічного ярмарку

Відкриття майстерні Святого Миколая та Санта Клауса  – конкурси «Ялинкове диво»

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Вчителі іноземних мов

 

 Педагог – організатор

 

 

37

20.12

 Підготовка до новорічної постановки

« Аладін і чарівна лампа»

Конкурс стіннівок «Краща Новорічна вітальна газета» 5-9 кл.

- створення декорацій

- розучування театральної постановки;

- підготовка святкової програми;

- оформлення святкового залу, прикрашання ялинки;

- Конкурс малюнків, витинанок , аплікацій  «Зимові візерунки».

 

Ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне ставлення до суспільства і держави

Класні керівники

Педагог -

організатор

 

 

 

 

 

вчитель трудового навчання,образотворчого мистецтва

 

38

26.12

Новорічна театральна постановка « Аладін і чарівна лампа»

 

Ціннісне ставлення до мистецтва, ціннісне

Педагог – організатор

 Класні керівники

 

39

27.12

Проведення інструктажу з правил протипожежної безпеки , поведінки на дорогах, водоймах, в побуті під час зимових канікул.

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

 

40

27.12

Робоча лінійка по підведенню  підсумків  роботи  класних колективів   протягом  І  семестру.  Рейтинг  класних  колективів.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Педагог -

 організатор

 

 

41

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

 Відповідальні за сайт школи.

 

Педагог – організатор

 

                                                                         

                                                                           Січень

Місячник   превентивного  виховання

 «Людина  у цьому світі лиш  добро повинна  творити»

      

 Мета:  забезпечення теоретичної та практичної реалізації заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів і запобігання розвитку різних форм їхньої асоціативної поведінки, прищеплення моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами.

22.01 - День Соборності України

29.01 – День пам’яті загиблих під Крутами

№ п\п

Дата

ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ

Напрям виховної роботи

Відповідальний

Примітка про виконання

42

30.12 – 14.01

Робота згідно плану зимових канікул (за окремим планом)

 

Класні керівники

 


 

43

16.01

Проведення конкурсу «Зимових малюнків»

Сприяння творчої особистості дитини

Педагог - організатор

 

44

Протягом місяця

Перегляд та обговорення докумен-тальних та художніх  кінофільмів на правову тематику.

Ціннісне ставлення до себе

Класні керівники

     Психолог

 

 

45

17.01

Виховний захід « Школа має талант»

Сприяння творчої особистості дитини

Педагог – організатор

Класні керівники

 

46

20.01- 24.01

Проствітницькі заходи, щодо протидії булінгу у закладах освіти:

- виготовлення плакату « Ми всі особливі»;

- тренінги: «Чому так стається», «Скринька безпеки», «Я зможу допомогти»

- виготовлення буклетів: « Stop булінг!»

Ціннісне ставлення до людей

 

Педагог – організатор

 

Класні керівники

Психолог

Вчитель інформатики

 

 

47

22.01

 

 

 

 

 

 

 

До дня Соборності України лінійка «Хай квітне наша Україна !»

-Проведення виховних годин до Дня Соборності України «Діти єднають Україну»

-Організація і презентація тематичної виставки літератури  у шкільній бібліотеці

- « Славетний день в історії України»

(до Дня Соборності України)

Ціннісне ставлення до суспільства та держави

 

 

 

Вчитель історії та права

 

 

48

28.01

Виховний захід « Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити»

Ціннісне ставлення до природи

Вчителі молодших класів

 

49

29.01

  Тематична лінійка (29 січня – День пам’яті загиблих під Крутами)

Ціннісне ставлення до держави та суспільства

Педагог – організатор 

 

50

30.01

 Загальношкільний рейд «Скажімо  «Ні» запізненням »

Ціннісне ставлення до держави та суспільства , до себе

Учнівське самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

Протягом місяця

Профілактична робота з учнями, які потребують особливої уваги. (перевірка даних соціального паспорту школи та класів)

 

    Класні керівники

 

52

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

 Відповідальні за сайт школи.

Педагог – організатор

 

 

 

Лютий

Місячник здорового способу життя, фізкультури та спорту

«Здоров’я мати – вік біди не знати!»

 

 Мета місячника:  забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді охорона та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей, виховання потреби в регулярних заняттях фізичною культурою. Формування  у молоді  моральності , переконання і потреби   поводити себе згідно з моральними нормами , що діють в суспільстві.

14.02 – День св. Валентина

14.02 – 15.02 – День Афганської війни

20.02 – День Небесної Сотні

 

п\п

Дата

З м і с т

Напрям

роботи

Відповідальні

Примітка про виконання

 53

 

Тиждень сприяння здоровому способу життя «Найбільше багатство – здоров’я »:

-Акція «Здоровим бути модно!»;

- Вихід на природу.  Катання на санчатах.

 

Ціннісне ставлення до себе

Педагог-організатор

Класні керівники

Вчитель фізкультури  

 

54

 

 

 

 

 

 

 

 

55

 

 

 

14.02-15.02

 

 

 

 

 

 

 

14.02-15.02

 

Відзначення Дня Святого Валентина:

Поштова скринька «Святкові валентинки» (5-11 кл.)

Розважально-пізнавальний турнір «День Святого Валентина» (2-4 кл.)

 

 

 

 

Тематична лінійка : «Афганістан- ти серця мого біль»

Перегляд відеосюжетів:

Інформаційна хвилина:

«15 лютого- День пам′яті героїв-афганців»

 

Сприяння творчому особистості учня

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до себе, до держави, суспільства

 

Педагог-організатор,

 

Учнівське самоврядування

 

 

 

 

 

 

56

20.02

Виховні заходи до Дня пам’яті Небесної Сотні:

- виховний захід;

- виставка фотографій;

 

- перегляд відео – сюжету « Небесна сотня», « Майдан»

Ціннісне ставлення до себе, до держави, суспільства

Педагог - організатор

 

57

Протягом місяця

Виховні години:

- « Своє здоров’я бережу, сам собі допоможу;

- « Здоров’я- це дар»

- « Бережи себе»

- « Небезпека нашому здоров’ю»

Ціннісне ставлення до себе

 

Класні керівники

 

58

Протягом місяця

Бесіди медсестри « Ми народженні, щоб нести відповідальність за своє здоров’я, життя, істинну любов» ( з проблем ст.вих.)

Ціннісне ставлення до себе

Медичний працівник

 

59

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

 Відповідальні за сайт школи.

Педагог - організатор

 

 

 

Березень

Місячник  родинно – побутової культури

«Тепло сімейного вогнища»

Мета місячника:  Залучити батьків , усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних  учасників ; формування педагогічної культури сучасної сім’ї  та допомога батькам у  їхній психолого–педагогічній самостійності ; розвиток інтересів до традицій свого  народу , своєї родини .  

08 березня – Міжнародний жіночий день

09 березня -  Шевченківській день

п\п

Дата

З м і с т

Напрям

роботи

Відповідальні

Примітка про виконання

60

08. 03

Заходи до Міжнародного жіночого дня:

Святкові вогники: «У світі усе починається з мами» (1-2 кл.)

Бал Попелюшок (3-4 кл.)

Конкурс газет – вітань «8 Березня- свято весни» (5-11 кл.)

Святкове привітання «Зі святом вас, дівчата»

************************************

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури

 

Класні керівники   

 

Вчителі молодших класів

 

Педагог - організатор 

 

61

 

Шевченківська декада  у школі  “Слово, пісне, душа  Кобзарева, ви – окраса і суть нашого  життя”.

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури

Вчителі української мови та літератури

 

62

 

Виховні години «Повага – ниточка, що з’єднує покоління».

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури до держави та суспільства

Класні керівники

 

63

Протягом місяця

Виховні години:

  1.  «Сьогодення і майбутнє України і української книги»
  2. «Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, світ електронних словників, електронна культура, термінологічні довідники»

 

Ціннісне ставлення до мистецтва та культури

 

Класні керівники

 

 

 

64

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

Відповідальні за сайт школи. .

Педагог - організатор

 

 

Квітень

Місячник екологічного виховання

«Ти на Землі – Людина! Захоплюйся, дивуйся,

усміхнись і бачити красу навколо вчись!»

 

Мета місячника:  Формування в учнів екологічної культури , усвідомлення себе частиною природи ; виховання   почуття відповідальності за природу як національне багатство , як основу життя на   Землі ; залучення вихованців до активної екологічної діяльності ; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих,  хто завдає шкоди природі.

22.04 – День Землі

26.04- Чорнобильська трагедія

 

 

 

З м і с т

Напрям роботи

Відповідальні

Примітка

65

02.04

Усний журнал „Обов'язки малих українців".

Ціннісне ставлення до держави та суспільства

Вчителі молодших класів.

Класні керівники

 

66

06.04-10.04

Тиждень безпеки дорожнього руху:

- Провести Єдиний урок з правил дорожнього руху «Мій шлях до школи»;

- Шоу-вікторина знавців правил дорожнього руху «Чи знаєш ти обов`язки та права пішоходів?»

 

Ціннісне ставлення до себе

Вчителі молодших класів

 

67

17.04

Операція ЧП (чистота та порядок) (упорядкування  пам’ятників,  тетиротії школи).

Ціннісне ставлення до праці

Класні керівники

Педагог – організатор

Учнівське самоврядування

 

 

68

22.04

Виховний захід «День Землі»

змагання Еко – бригад:

- кращий « Еко – костюм»

- кращий «Еко – проект»

- кращий « Еко – виріб»

- краща « Еко – газета»

- команда « Глядацьких симпатій»

Ціннісне ставлення до природи

Педагог – організатор

Класні керівники

 

69

23.04

Еко – виставка

 учнівських мод екологічного одягу, зробленого із пластикових пакетів, старих джинсів, минуло-річних  газет, кульків для сміття під девізом «Мистецькій утилізації підлягає практично все…"

Ціннісне ставлення до природи

Педагог-організатор

 

70

26.04

Тематична лінійка “Чорнобиль – біль України”.

Ціннісне ставлення до природи

 Педагог-організатор

 

71

Протягом місяця

Виставка Великодніх писанок «Яйце-райце».

Ціннісне ставлення до мистецтва та к культури

Вчителі трудового навчання  

Педагог - організатор

 

72

Протягом місяця

Виховні години «Якщо хочеш змінити світ на краще, починай робити це сьогодні».

Ціннісне ставлення до родини та людини

Класні керівники

 

73

Протягом місяця

Виховні години:

- « Бережи Землю»

- « Не сміти – природу бережи»

- « Ти і довкілля»

Ціннісне ставлення до природи, до себе

Класні керівники, вчителі молодших класів

 

74

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

 Відповідальні за сайт школи. .

Педагог - організатор

 

 

Травень

Місячник  військово-патріотичного виховання

 «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм»

 Мета місячника: Привернути увагу учнів до життєвих проблем ветеранів війни , збереження історичної  пам’яті народу , діяльності шкільного музею ; організувати шефську допомогу ветеранам.

07.05-08.05 – День перемоги

17.05 – День Вишиванки

п\п

 

З м і с т

Напрям роботи

Відповідальні

Примітка

75

01.05

Відзначення Дня Європи: проведення бесід для учнів

«Об’єднана Європа й Україна – колективна безпека»

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе

Класні керівники

 

76

07-08.05

Тематична лінійка до Дня Перемоги:

«Подвиг непідвладний часу»

Виготовлення листівок

 «ПАМ'ЯТЬ ВІЙНИ – ЦЕ ПАМ'ЯТЬ СЕРЦЯ!»

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе

 Педагог-організатор

Класні керівники

 

77

Травень

Свято  «Прощавай  Букварику». 

Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури

 

Класні керівники, вчителі молодших класів

 

78

17.05

Виховний захід « Вишиванка»

Ціннісне ставлення д

о держави суспільства до себе

Педагог – організатор

 Учнівське самоврядування

  

 

 

79.

25.05

Випуск тематичних стіннівок «Школо, прощавай, нас не забувай!»

Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури

Учнівське самоврядування

« Крок вперед»

 

 

80

29.05

Свято  Останнього  дзвоника

Ціннісне ставлення до родини мистецтва та культури

Педагог - організатор

 

 

81

Протягом місяця

Підготовка випускного вечора

Ціннісне ставлення до держави суспільства до себе до родини

Педагог – організатор

 

 

 

 

82

В кінці місяця

Поповнення сайту школи новинами

 

 Відповідальні за сайт школи. .

Педагог - організатор

 

             

 

-Плани на канікулах за окремим графіком

 

     

 

 

 

 

 

 

 

        

Виховну систему управління школою будуємо на таких педагогічних ідеях:

  • виховання в шкільному та сімейному колективах;
  • всебічний розвиток особистості учнів;
  • виховання морально-етичних якостей;
  • виховання громадянської гідності, віри в добре начало в людині, любові до рідної землі та рідного краю.

            Напрямки роботи з батьками